در دیدار مجمع نمایندگان پنج استان کشور با رییس جمهور؛
احمدی نژاد بر انتخاب استانداران تحول گرا و آشنا به مشکلات مردم تاکید کرد
مجمع نمایندگان استان های آذربایجان غربی، همدان، یزد، مازندران و استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، در دیدارهای جداگانه ای با دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور گفت وگو کردند.
به گزارش خبرگزاری "مهر"، رییس جمهور در این جلسات با تاکید بر گسترش همکاری میان مجلس و دولت برای مرتفع ساختن مسایل و کاستی های موجود کشور در تمامی زمینه ها، به تعامل این دو نهاد در خصوص بودجه سال 1385 اشاره کرد و افزود: برای اولین بار بودجه سال 1385 کل کشور به صورت برنامه ای محقق خواهد شد.

دکتر احمدی نژاد همچنین در خصوص تعیین استانداران، خواستار ارایه نظر مشورتی نمایندگان مجلس شد و گفت: دولت تلاش می کند با تجمیع آراء و نظرات تمام مسئولان، استاندارانی مدیر، مدبر، تحول گرا و آشنا به مسایل و مشکلات استانها را تعیین نماید.

رییس جمهور با اشاره به سفرهای استانی هیات دولت در آینده نزدیک، خاطر نشان ساخت که حضور دولت در استانها باعث می شود معضلات و محرومیت های موجود شهرستانهای مختلف با سرعت و دقت بیشتری برطرف شود.

گفتنی است در این دیدارهای جداگانه، نمایندگان مجلس نیز با ارائه و طرح مسائل و معضلات موجود استانهای خود در زمینه های مختلف، خواستار بررسی و رسیدگی دولت در این خصوص شدند.

در پایان این دیدار مجمع نمایندگان استانها با تشکر از سخنرانی جامع و اصولی دکتر احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از موضع گیری قاطع جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسایل هسته ای کشورمان قدردانی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا